Ace

 

 

 

Kvällen igår blev helt okej.. började med vin och massa tjejsnack hemma här och sen gick vi till Ace. Jag har aldrig varit där så det var kul att se nått nytt. Men jag vet inte om det var en sån höjdare.. jag kan inte riktigt bestämma mig. Men dom sa ju iofs att det inte var sig likt igår, att det brukar vara bättre, så det kanske är värt ett till försök... Vi gick därifrån ganska tidigt också, jag hade nog kunnat gå vidare, kände mig inte riktigt "färdig" det fanns mer dans i benen som bara ville ut. Men alla åkte hem.. så jag tog ut det sista i mina ben genom en promenad till Soapbar där jag mötte Micke. (Jag hittade alldeles själv, STOLT!!) 

 

Får ett samtal (eller ja, 2 samtal och 2 sms) av Maja på morgonkvisten, hon somnade på nattbussen och hade ingen aning om var hon var. Som tur är fick hon tillslut tag i en taxi.. skönt att det inte hände nått, stackars.. Men ganska kul efteråt. haha!

 

Idag ska vi storhandla!! Om Maja slutar vara så bakis vill säga.. hahaa! Och sen ska jag ta mig ett tripp till Hornstull och leka trädgårdsmästare åt Viktor. :) Kommer känna mig som en tjyv! Nu ska jag dra på Dreamgirlsskivan och städa upp lite från igår. Kanske hinner jag städa ur min hjärna också.. finns endel grejer där inne som jag inte vet om jag ska spara eller inte... kanske räcker med att lägga upp dom på vinden...? 

 

When I look at you my mind goes on a trip

you came around and you knocked me down

 

                                                                                                             /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0