Roadtrip

Schit vad jag verkligen har haft en ledig dag idag! Tänk om man skulle kunna få ha sånna här dagar varje ledig dag. Då kanske det skulle kännas som man hade semester ändå. 

 

Det var meningen att jag och Micke skulle åka till Årsta havsbad, men när vi kom dit blåste det satan och det var bara en hamn med båtar så man kunde inte direkt lägga sig och sola där... (vet inte om vi kom riktigt rätt, men ändå) Så vi gick bara ut på en brygga, knäppte lite kort, kollade graderna i vattnet, .... och åkte därifrån :) 

 

Vi tog en liten roadtrip till Dalarö istället. Huuur mysigt ställe som helst, som jag upptäckte när vi kom dit att jag varit där massa gånger när jag var liten. Så det var supermysigt! :D 

 

Schtekarn parkerar :P

Mysig lanthandel på Dalarö

Känna på ett för kallt vatten som jag frös för mycket för..

"Kaaaaaaaaallt!!!"

 

En superdupermysig dag med långsam promenad, (mys med slajmig snigel som Micke tyckte var äcklig, meees!) sol och glass i ett pittoreskt samhälle där jag kände mig som hemma och där Micke kände sig som på andra sidan jorden ungefär.. :) 

 

MEN HALLÅÅÅ!!!!! Tror du inte jag blev liiite paff när jag står med skorna på och ska precis gå i morse och Jennifer helt plötsligt rycker upp dörren??!!! Jag fick en hjärtattack men hann skriva "Vad faan för du här??!!" innan jag kollapsade!! Jag var heeelt säker på att hon skulle koma he ikväll, men nej då, här traskar hon in livslevande mitt på ljusa dan! Fattade ingenting! Men ooooo så kul det är att hon är hemma igen :D Fick också världens finaste presenter från Vitoia's secret.. lalalalalaa... det gjorde ingenting! Tack bästaste!!! Nu har vi nog snart hunnit med att dra igenom vad som hänt i våra liv sen sist, vilket är en del om man säger så... :D Massa myyyys!! VÄLKOMMEN HEEM! <3

 

                                                                                                /Js


Kommentarer
Postat av: roomie

hhihihi, chockad var bara fönamnet!!! =D

mysiga kort! puss

2009-08-01 @ 11:55:19
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0