Fredag

 

Försov mig imorse... måste börja skärpa mig! Bara för att nån höll mig vaken igår natt... :P Men jag började iaf inte grina (hatar att försova mig) :) Vaknade 8:27 klockan 8:40 satt jag på bussen, sådäärja! 

 

Har förresten äntligen hittat en hatt :D WIIE! Syynd bara att det är så sjukt deprimerande väder så man inte vill använda den... det är ett himla tjööt på alla som frågar "vart har solen tagit vägen?" har någon hittat solen?" och andra fyndiga frågor, men nu börjar jag faktiskt själv att undra vart fan den håller hus!! 

 

 

Ikväll är roomie borta och eftersom det regnar så kanske jag bara måååste sitta inne och köra ett Sex and the City-maraton :P Men nu ska jag frussen och blöt pga regnet krypa ner under en filt och drunka in i nya ELLE och lite bra musik ett tag. Hörs!

 

                                                                                                            /Js

 


Ligger och lyssnar på John Mayer - your body is a wonderland och läser ELLE, har blivit lite varmare (även om jag inte skulle tacka nej om någon kom hem med ett badkar till mig) och känner mig bara lycklig... 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du får en härlig kväll med SATC!! Är lite avis eftersom min box fortfarand är utlånad:-) kram

2009-06-12 @ 19:21:26
Postat av: Grannen (Roomies granne fattaruväl)

Så klart man kör ett SATC-marathon!!!! Whhooohoooo!!! =)

2009-07-08 @ 22:25:07
URL: http://www.improveme.se/fabulousme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0