Glá

 

Bra dag, omhängning på övervåningen och massa roligt sommarfolk att jobba med! Imorgon blir det mer piff på öv och på kvällen ska jag hem till Cecilia som jag var med i Afrika och grilla tillsammans med Pernilla :D Ska bli sååååå kul att träffa dom igen. Konstigt att ses i vanliga kläder, sminkade, rena och i den här miljön :) Sjuukt! Vi ska byta lite bilder och så också. För dom tog väl ungefär lika många bilder som jag. Åå, jag ser så himla mycket fram emot att träffa som dom igen. Vill träffa Annie snart också... Så vill jag ha afterwork på onsdag.. Det är mycket nu, love it!!! :D 

 

Cecilia och Pernilla är söta i Iringa! 

 

Nu ska jag sova, måste skriva lite dagbok också.. har blivit för dålig på det den senaste tiden... 

 

                                                                                                                   /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0