Hemmamys

 

Medan alla andra festar ikväll ska jag bara sitta hemma, slötitta på fotboll, äta massa gott och njuta av att bara ta det lugnt för första gången sen jag kom hem från Afrika! Sååå skönt! Har jobbat idag, fick äntligen träffa Andreas :) har inte träffat honom sen innan afrika!!! Imorgon blire mera jobb. Ska bli kul att se om Roy överlevde Falun! Hahaha!

 

 

Varför har dom gjort godispåsarna så jävla gigantiska så att man inte fattar att man tar aldelles föör mycket?!! Elakt tycker jag!!!

 

                                                                                                        /Js


Kommentarer
Postat av: roomie

e det på detta viset kanske jag måste åka bort oftare... pik pik pik..!! haha! mysigt med hemmakväll! ses imorrn, puss

2009-06-07 @ 17:15:15
Postat av: Jossi

NÄÄÄÄ!! Göre inte! då komr jag sakna ihjäl mig!

2009-06-07 @ 18:18:24
Postat av: Cecilia

Alskade alskade Josephine!

Nu sitter jag i Iringa pa vag till Dar es Salam i morgon! Det kanns sa konstigt allting, saknar dig och hoppas att vi kan ses och byta lite bilder nar jag kommer hem igen! Stor kram sa lange Cecilia

2009-06-08 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0