Måndag

Sådäärja! Då har jag äntligen packat klart väskan! Åker ju till Arvika festivalen idag. Känns väl sådär att veta att det ska vara fint väder här hemma heela veckan och att den här veckan är min enda lediga vecka på hela sommaren och då ska jag jobba... men men... jag tror det blir skitbra det här med! :D Det blir ju vad man gör det till och jag har bestämt att det ska bli kul så nu är det så!! SÅ! 

 

Satan, vad varmt det varit idag!!! Kan ju inte sitta i solen mer än 5 minuter innan jag håller på att flyta iväg ju! Men nu ska vi inte klaga. Ska gå och ta en kalldusch nu istället för att sen åka in och möta Maja på stationen. Mmmm, ser fram emot 4 timmar på ett hääärligt Intercity tåg.. YUMM! Kanske måste hinna ta en powernap innan också.. kände helt plötsligt tröttheten komma krypande. Men det var ju tur att jag sov så mycket inatt och verkligen sov ut nu innan jag åker till Arvika och antagligen inte kommer att få sova så mycket..... bra där Jossan! 

 

                                                                                                 /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0