Medis

 

Sådärja! Hemma efter ytterligare en mysig kväll på medis uteservering.. underbaart! Den här gången med Maja. Kändes som att det var längesen vi träffade nu, konstigt hur man kan vänja sig vid att träffas ofta så fort :P Myys att ses och prata iaf, jag vill ha uppdateringar nuuuu!! :D Hihi.. Kom även fram till att vi behöver någon att få en kram eller två av.. hmm..

 

Snart åker vi till Arvikaa ! :D

 

Imorgon är jag äntligen ledig så då blir det steeeek hela dan. Sen åker jag hem till pappa till Åses (bonusmammas) 40-års fest. Styvmor har gått och blivit tant ;P haha! Ska bli riktigt kul. För om jag känner det folket rätt så blir det ingen liiiten och försiktig fest precis :P Sådärja! Inte varje vecka det blir en tredagars.. 

 

"Hej-puss-ses"

 

                                                                                                        /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0