Sommar?

 

Jahapp, då var det redan mitten av juni! helt galet!! Semestrrna börjar dra igång och jag har inte ens fattat att det är sommar. Man kan väl inte säga att det är sommar om det inte är sommarväder?! Och imorgon är det midsommar. Sprang runt som en hamster i hjul för at försöka hitta "nått sött" att ha på mig imorgon.. heelt omöjligt eftersom jag inte har en söt stil är det svårt att hitta "nått sött" som jag tycker om... Slutade med att jag köpte ett par skinntajts och en stentvättad jeansväst.. så söt är jag! 

 

Jeansväst från Zara

 

Nu kör vi en gruppbön på att det blir fint väder imorgon :D

 

                                                                                                                   /Js

 


Kommentarer
Postat av: issi

skinntaits!!! vardå?? äkta?

2009-06-21 @ 13:44:22
Postat av: Jossi

Neej, tyvärr... men ser lite bättre ut än JC:s iaf.. på bik bok..

2009-06-21 @ 13:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0