Sön-Mån

 

Igår åkte jag till Djurås över dagen bara.. Gick på möte om Arvika festivalen. Jag tror det kommer bli grymt! Verkar bli ett roligt gäng som åker ner :) 

 

Så jag klarar mig på tåget..

 

Jag åt världens fetaste pizza hemma hos syster, fy fan, åt inte ens upp halva och ändå hade jag ont i magen hela tågresan hem! Efter pizzan blidde det massa Rock Band!! Sååååå kul!!

 


 

Idag har jag varit med ett litet expoteam i Globen och hängt hela deras butik inför nyöppningen på onsdag. Helt underbart att gå in i en butik där väggarna är helt rena från inredning och verkligen få börja om från början! Men det bästa av allt, INGA KUNDER, butiken är stängd idag och imorgon så att vi kan hänga om och så att målarna och byggarbetarna kan jobba ostört.  Det har varit en jätterolig dag även om den blev låång (exakt 12timmar) Imorgon blir det nog ungefär samma eftersom då måste allt bli klart! Tänkte komma med lite före och efterbilder sen!

 

Imorgonkväll ska vi även till Nudie och titta lite ny kollektion och så.. får se om jag kommer att stå på benen, hoppas... det brukar vara god mat :)

 

Nu ska jag sova!!!!!!! Lycka till imorgon på inventeringen kära arbetskamrater, ses kanske på Nudie ;P

 

                                                                                                        /Js

 Ps. vem är det som ringt mig idag??!!! Ett nummer jag inte känner igen och som inte finns på eniro.. AAHH blir galen! Ring igen eller skicka ett sms! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0