Story

 

Idag har jag jobbat, träffat mamma och jobbat lite mer! Det var inte meningen att jag skulle jobba en gång till egentligen, men jag gick med mamma för att träffa Carina på story och när jag såg hur mycket hon hade att stå i så hade jag inte mage och åka hem. Och när vi väl satte igång var det riktigt roligt och jag kände verkligen att Carina uppskattade min hjälp. Efter vi jobbat och slitit i flera timmar behövde jag verkligen  en stoor drink och den kom på beställning. Efter den fick Carina bära min disk och huvet var tyngre än på länge, hahahaa! Bra jossan! 

 

Nu är jag hemma och sneglar på Sex and the City-filmen samtidigt som jag bokar tågbiljetter till Arvika-mötet i djurås imorgon. Ska bli kul att träffa Fanny, Maja och alla de andra som ska med till Arvika :) 

 

                                                                                              /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0