Torsdag

 

Igår var jag, tillsammans med 13 andra dekoratörer från Sverige på en utbildning i grunderna hur man bygger upp en butik. Det var jättekul att få lära sig lite nya saker, men jag satt mest och tänkte på att jag var så glad att jag fick chansen att vara med i det här teamet :D haha! Nu är det bara att vänta på att bli kallad till en nyöppning eller ombyggnation! Wiii! 

 

Idag har jag varit ledig. Men klockan stod ändå på ringning för idag ahr det varit stora tvätt och städdagen för mig. Har fortfarande inte packat upp allt från Afrika (det är något av det värsta jag vet, att packa upp väskor) sen var det bara ett allmänt bombnedslag i mitt rum. Men nu är det fiiint och aaaalla mina kläder är tvättade :) 

 

Ikväll är det hejdå-middag för chefen... sorgligt, känns som att hon typ ska flytta eller nått. Drottninggatan är ju inte så värst långt bort från hötorget om man tänker efter. :P Ska iaf bli mysigt att täffas allihopa för att visa att vi uppskattat hennes grymma chefande i butiken. 

 

Efter utbildningen igår då vi också gick igenom massa styling med Sari blev jag så sugen på att söka på massa snygga och inspirerande outfits och modellbilder på internet och i tidningar. Så min outfit ikväll har blivit inspirerad av den här bilden:

 

 

Imorgon kommer Malin Lundin hit och sover tills på lördag! WIIIEEE!!! Har inte sett henne sen innan hon åkte till thailand! Det är för längesen! Mste komma på nått roligt för oss att göra imrogonkväll... något  tips??!!!

 

                                                                                                 /Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0