Exchefen

 

Hemma från hejdåmiddagen för chefen, eller ex-chefen... Mysigt var det iaf! Jag tycker vi ska gå ut och äta middag fler gånger trots att hon inte jobbar hos oss längre :) Blev inte så mycket bilder som jag tänkt.. var som vanligt så inne i mitt matätande. haha :D

 

 


 

Maria!


Jag kommer sakna ditt ständiga leende, ditt alltid glada sätt, att le varje gång du går upp i falsett då du säger MariAA när du svarar i telefonen! :D

 

Jag kommer sakna ditt sätt att ta konflikter, att kunna vara så rättvis och behandla alla lika.

 

Jag kommer att sakna att storgråtandes rusa in på kontoret för att jag egentligen bara är alldeles för stressad och jagar upp mig själv, men att alltid få ett sånt bra bemötande, inte mesigt så man vill gråta mer, inte för hårt så man också vill gråta mer, utan med en ödmjukhet som känns vänlig men proffsig på någe vis.

 

Jag kommer att sakna våra omhängningar tillsammans, "jag ska bara prova" "nu testar jag bara" haha.. :D

 

Jag kommer att sakna din nyfikenhet. "vaddååå..?!" och när man kommer kl. 9 dagen efter nån fest och de första 45 minuterna innan kicken går åt till att berätta alla skandaler och annat som hände. :)

 

Tack för de här två åren, tack för att du alltid har trott på mig när jag själv inte har gjort det, du är den bästa chef jag nånsin haft!! Visa dom på drottninggatan nu! Lycka till!!

 

Massa kramar!

 


 

Kallelsen kom redan idag!!!!!! om två veckor ska jag bygga om i Globen :D WIIIIIIEEEE!!!! Äntligen sätter det igång :D Jag är såååå glad!!! "Syyyynd" att jag missar inventeringen på jobbet.. sorry! ;P

 

                                                                                                      /Js


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv Jossan!! Det var med tårar i ögonen jag läste detta! Kommer sakna dig och hötorget!!

2009-06-06 @ 12:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0