Sön-Mån

 

Vi har ätit Pasta Carbonara, färgat Majas hår (blivit lite av en tradition), tittat och skrattat ihjäl oss åt massa youtube och idol-klipp och tittat på en superbra film I taket lyser stärnorna gråtfeeest!! Men en lätt sevärd film. Det blev en supermysig kväll + övernattning med Maja :)

 

Imorse åt vi supergod frukost, lyx för mig som har för vana att äta Havre quinoa gröt. :)

 

 

Efter frukost åkte vi in till stan, hittade presenter åt båda Majas bröder (Markus har blivit läääskigt gammal) och så njöt vi lite av Dave Stewart som troget satt på Drottninggatan och spelade. Sen gick jag och tränade. Vet inte om det var sådär jättesmart såhär i efterhand eftersom det känns som att jag ska bli sjuk.. Orkar verkligen inte det! Så! Nu bestämmer jag mig för att inte bli det!!

 

Pratade med Fanny ikväll om Arvika. Det kommer bli gryyyymt, mycket jobb men mest massa kul! :)

 

                                                                                               /Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0