Work..

 

Har haft en sån där sjuukt jobbig och dålig dag idag.. håller på med övervåningen på jobbet och det blir inge bra och jag vill att det ska se bra ut tills på onsdag... Åt min lunch på en kvart och gick runt till alla JC butiker i city på för att få lite inspiration, men ingen expo var där... tyypiskt! är heelt dööd nu!! Men nu måste jag tänka på att det är när jag tänker tillbaka på sånna här dagar som jag verkligen älskar mitt jobb, för hur jobbigt det än är just nu så skulle jag inte vilja byta med någon annan!

 

Ska ta en kooort powernap och tagga till nu, för kl 19:30 ska jag vara i rålis för 5kamp med Jc-Stockholm. :D Lite pizza och vin på det här så kommer jag vara som en ny människa! haha!

 

                                                                                                             /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0