älta



Sådärja! Då har man varit ute i Älta då. Maja hade en jättemysig liten lägenhet. Där ska vi ha MYCKET kul i sommar ojojoj.... :P Och det var inte så farligt att åka hem.. var faktiskt riktigt skönt att bara sitta och lyssna på Elisa och Timo hela vägen. Hela Elisas album är verkligen heeelt underbart! Det är tack vare Jennifers besatthet av So you think you can dance som gjorde att jag upptäckte dancing. Jag ryser fortfarande sjukt mycket när jag ser den här dansen. Grym grym grym! Se den!! http://www.youtube.com/watch?v=2Wx9IPwFmU0

Är verkligen helt lycklig nu när jag har ljud på datorn. Har blivit mååånga youtubetimmar :P Så medan jag ändå håller på så kan ni ju passa på att lyssna på Majas kompis Oscar när han sjunger. Också helt grymt! Skolad röst är rätta ordet! http://www.youtube.com/watch?v=RonIWmPdoSA&feature=channel_page

Ska kanske sova nu... men jag är inte trött.. har kanske slutat att tro på att gå och lägga sig efter klockan istället för när man är trött, men bara kanske.. har inte bestämt mig... äsch, youtubar bara liiiiite till :P

                                                                                                              /Js

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, oscar kommer fan bli känd.. och det kommer vara din förtjänst!!!

2009-03-19 @ 16:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0