bakhalt


Det är ju ett skämt att det är morgon nu.... känns som om jag precis gick och la mig.

                              

Gårdagens besök på Story var i alla fall sjukt lyckat och sen... ja, jag dansade till remixade jobblåtar som det redan är en remix på (i detta fall var det inget negativt), drack drinkar och skrattade.... det var väl det.. Tur att Issi var med och kunde vara min fröken för kvällen :P hahahaa!

Lämnade kameran hos Carina på story så bilder kommer ikväll! :D 

Nu ska jag ta ett stooort glas vatten och göra mig redo för shoppingdagen Arne!!!! :D Weeeiii!! Men Maja, jag måse få äta lite fet mat först :P

                                                                                               /Js            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0