elisa

Still I can get back on my feet and walk on
As I know there was something to learn
I know there will always be more worth moving on for


Life goes on
Here and beyond that horizon
It goes on and it changes
And it changes you too


Elisa var det bästa jag kunde ta med mig ut på en av mina fota-ingenting-bara-för-att-det-gör-mig-glad-promenader (som det var alldeles för längesen jag gjorde). Lyssna på hennes låtar; Life goes on, Dancing & Broken.


         
                                                                                                      /Js

Kommentarer
Postat av: kristina

älskar dancing, så sjukt fin!

2009-03-17 @ 20:59:06
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0