en söndag



Idag är en tyyyypisk söndag.. stoorhandlig, diskning och matlagning(!!)
sådäär kul kanske..

Roligare är ju att jag trodde att jag var ett tekniskt geni (igen), jag hämtade nämligen hem ett nytt nerladdningsprogram då mitt gamla inte vill vara med mig längre. Lyckades ladda hem två låtar, blev överlycklig och skulle precis skicka ett mess till roomie och berätta denna fantastiska nyhet då jag satte jag på låtarna... ena låter inte alls och den andra låter typ som att den är inspelad i en burk!!!! VAD GÖR JAG FÖR FEL??!!! Såå.. jag hade fel (igen), jag är nog inget tekniskt geni ändå..  faan...

Kommentarer
Postat av: Anna

Du fick ju ett måttband direkt från Dollstore i Gällivare iaf ;)

2009-03-08 @ 23:28:36
URL: http://shrine.blogg.se/
Postat av: roomie

haha till annas kommentar!!!!



men roomie, det går att poppa ordentligt ändå, jag har ju nackspärr o allt! =)

2009-03-09 @ 17:02:30
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0