....



Ska bli såå skönt att vara ledig imorgon! Hoppas att solen skiner så man kan gå långpromenad med Elisa.. Men bäst av allt... Jag ska ääääntligen få träna imorgon igen!!!!! Nu har jag ju ätit antibiotika i 3 dar herregud nu är jag ju frisk ;D Blir hårdpass på gymmet imorgon!

Ringde moster idag också för att fixa bord på Story till spå lördag. Tänkte inte riktigt på att jag var ute lite sent och att det var vänteliista!! Men det borde fixa sig iaf. Vi har ju planerat det här ju :P

Mysig kväll har jag haft också, med roomie och Martina och maaaassa dirtygirlietalk...... ;P hihhihi.... Myyys!

                                                                                        /Js

Kommentarer
Postat av: roomie

hihihi, det e det enda rätta snacket.... =)

2009-03-27 @ 16:11:57
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0