expo



Ååååh, är det inte något av det bästa som finns när man kämpar sjukt hårt för någonting och sedan är det någon som faktiskt ser det? Underbar känsla!! Tack för det samtalet Pernilla, det var precis vad som behövdes efter en sån här långtråkig dag! :D



Jag har tittat på leagally blond 2 (hur kan jag grina när hon jämför sitt hår med världens problem??!!) och på nån annan film som jag inte ens kommer ihåg namnet på... haha.. riktig sjukling dag. Skönt att jag är ledig imorgon också, men då blir det annat. För då ska jag vaccinera mig :S (läs: svimma) och hämta ut mitt nya pass. 


                                                                                                               /Js

Kommentarer
Postat av: Yoji

Det blev så snyggt! Bra jobbat.

2009-03-11 @ 19:43:32
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0