Garbielle


Aaaah! Äntligen en vanligt ledig Jossidag :D Vaknade såklart alldeles för tidigt (jag var vaken INNAN er Jennifer och Martina), satt med datorn i sängen onödigt länge, gick upp och satte på Gabrielle (min städskiva som bara åker på när jag städar) och diskade och städade gärnet. Sen åt jag frukost, åkte in till stan, solade, körde hårdpass på gymmet, dushade läääänge, bastade och åkte hem. Aaaaaaaah, what a day! :D

Och nu fick jag bara sån lust att gå ut.... är ju ledig imorgon och allt... hmm.. kanske får bli en drink till Lets dance och lite singstar på det?! Eller hur roomie? Jag har vodka och lättdryck.... ;P


Carina har förresten fixat bord nu också, så vi ses 21:30 på Story, riddargatan 6 för mer dirtygirlietalk :P 

Kom på att mina matbilder ligger ju uppe på deras blogg också... dom hade jag glömt, titta: http://thestoryhotel.blogspot.com/

                                                                                                      /Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0