Hassle


Shoppingdagen igår blev mycket lyckad och jag lyckades handla allt trots att det var sjukt bakhalt... Kul att shoppa för 600spänn på apoteket, njaa, sådäär kanske. Men desto roligare att köpa tröjor, skor, kamerafilter, bikini .m.m. :D

Nej, jag sa till mig själv innan jag gick från jobbet att jag inte ens skulle sätta på datorn när jag kom hem utan att jag skulle gå direkt och lägga mig eller titta på en film... (är läskigt trött idag med) det gick ju sådäär! haha! Men nu ska jag lägga ifrån mig den här burken och sätta på en film istället, vill så gärna se Moulin Rouge, det var för längesen, jag måste se den med jämna mellanrum för att överleva tror jag. Jaja.. ska nog titta på dreamgirls istället... eller save the last dance! :)

Måste bara säga att Erik Hassle är sjukt bra, älskar hans röst, han kommer bli stooor!! Har inte sett hans video till Hurtful tidigare. Jag gillart :D http://www.youtube.com/watch?v=GyyJ0jksJy4&feature=channel_page + att han gör nothing else matters grymt bra! 

                                                                                               /Js

ps. gick aldrig förbi story och hämtade kameran igår.. tänkte kanske äta lunch där imorgon så det får bli då istället. Ska bli spännande att se bilderna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0