ivrig



Varför är jag inte förvånad att hela min dator är paj och behöver nytt moderskort??!!! Fast som killen som inte tvättat sig på 2 år och bet i sina snören på sin hoodtröja på PC clinic sa: "För dig är det nog mer lönsamt att köpa en helt ny dator" Ja... som sagt, jag är inte förvånad. Så här ska vi köpa ny dator helt plötsligt! Otålig som jag är så vill jag ju självklart ha den innan helgen... Så Mark har ringt och grillat dataförsäljare så dom ska återkomma med några förslag :D Perfeeekt! För jag oker inte vänta och skicka efter från internet... :P

SÅ! Nu ska jag ut till Forum Nacka...

                                                                                          /Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0