Lördag


Neeeeeee, hade inte Laila varit en bättre vinnare igår?? Sjuuka rysningar till hennes sista moderna dans! Lite liknande SYTYCD - dancing. Sjukt bra!! Men men... spelar väl ingen större roll egentligen.

Blev inga drinkar igår, men sing star :D Wiiii! Så det blev en lugn men tillslut en väldigt sen kväll ;P Men det gjorde inget..... grymt jobbigt att gå upp till tvättiden imorse bara (12). Men ännu svårare var att ta sig upp ur rent fysiskt, varje muskel i heeeela kroppen värker efter gårdagens pass!! Hur ska jag kunna dansa ikväll...Men nu är jag igång och har börjat gilla en ny låt helt plötsligt (eller det är väl mest texten som vanligt). Håkan Hellströms - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger och jag som verkligen aldrig tycker om Håkan.... Jaja, nu ska jag gå och tvätta lite till.

Idag blir det en lugn dag, tvätta, börja plocka ut kläder till Tanzania (måste ju veta exakt hur mycket jag behöver shoppa imorgon på min och majas vilda shoppingdag imorgon :D), en tripp till systemet och sen utgång!!!

                                                                                               /Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0