Lördags

Då ska vi se!
Kvällen börjar med mjukisbyxor, drinkar och singstar hemma hos oss. Sen vet jag inte riktigt vad som hände... vi blev iaf sjukt sena och kutade till bussen, bussen går inte igång så vi panikringer en taxi och kommer tillslut bara liiite försent till vårt bord på Storyhotel. På plats blev vi uppassade av världens snällaste moster som skötte beställningarna hela kvällen :D Maten bestod av smårätter som alla åt av, supermyyys!


       
Havskräftor, svampsoppa, musslor, cheescake, lammkött.... jag kan hålla på ett tag till. Sjuuukt gott!


Men vi åt inte bara god mat, vi hade väldigt roligt också. Det här måste göras om :D













Som sagt en gryym kväll som för mig och Issi slutade på whiteroom. Hahahaa! Det var också kuul, kändes inte riktigt som jag smälte in.. men men... med bra musik och goda drinkar spelade det ingen roll :) 

 
HELROSA, pytteliten toa på whiteroom! HAHAHAAAHAHA!! Det kändes som man var 14 igen!

Kul att Maja ringer klockan 05:30 och säger: "Men heeeej!! jag trodde verkligen du skulle sova!!" hahahaa... varför ringa då då??!!! Sååå kuul! :D

Tack för en grym kväll !!!

                                                                                                   /Js

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha!

2009-03-31 @ 18:35:44
Postat av: soffan

var vi verkligen vakna så sent?haha

2009-04-01 @ 19:56:14
URL: http://soweii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0