nöjd

Jag klarade det!!!!!!! :D
Jag har vaccinerat mig iadg och jag klarade av att ta 2 sprutor utan att svimma :D Supernöjd alltså, suupernöjd! haha! det var bara tänkt att jag skulle ta en spruta men tanten sa att det var dags att ta sista polio sprutan också. Så då passade vi på medan de ändå gick så bra :) Så nu är det över... nästa är om tre veckor.





mycket i huvet nu..... svåra beslut... roomie, livsmiddag i veckan! :)
          
                                                                                                                    /Js

Kommentarer
Postat av: roomie

LIVSMIDDAG är bokad!!!

2009-03-17 @ 16:26:29
URL: http://iamjen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra gjort syrran! Hoppas att det går lika bra att ta bort det ENORMA plåstret sen också. ;) dags att ringas snart tror jag. puss

2009-03-17 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0