ny dator

SÅDÄÄÄÄÄRJA!!!
Det blev en ny dator i Forum Nacka igår :D Sååå skönt att ha en fungerande dator och som kanske faktiskt håller sig igång mer än en månad innan den kraschar :D Tack för hjälpen Mark :) Och Viktor nu kan du vara lugn, jag har köpt ett antivirus program!!! Det är en ASUS dator jag köpt, kommer inte ihåg modellen, men den är plank och fin och har blu-ray och bra grafikkort, det var väl ungefär det jag förstod :P

Idag har jag jobbat trots att jag fortfarande känner mig sjuk. Om jag inte känner mig bättre på måndag måste jag gå till läkaren. Jag måste verkligen bli frisk snart så jag kan ta mina sista vaccinationer och så... Jag fick förresten mail från Ewout van Alphen idag. Han är den som kommer möta mig och de andra två tjejerna från Sverige på flygplatsen i Dar es Salaam. Jag blev förvånad men lättad över att han skrev på svenska :) sköönt! Han skrev bland annat att dom behövde "snikar sågar" och "busksaxar". Tänkte höra om Anders hade nå verktyg över på jobbet :P Kul att förklara det om man fastnar i tullen.. haha...

                                                                                              /Js

Kommentarer
Postat av: yoji

haha undrar om du får ta med dig de där verktygen genom tullen ;P Ska nog gå bra, men kan fan bli krångligt på Heathrow. Vet att amerikanerna är rätt strikta, men engelsmännen kan nog vara jobbigare. Fast ett intyg från afrika bör ju underlätta ;P

2009-03-21 @ 21:12:53
URL: http://yoji.blogg.se/
Postat av: kristina

dagens vore ju faktiskt om du fastna i tullen :O jag kommer väl fastna på heathrow med allt mitt bagage när jag ska hem, förvånar väl mig inte :P haha.

2009-03-25 @ 20:53:57
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0