orolig sömn


DEAR MRS SUNDSTROEM PLEASE CALL BRITISH AIRWAYS ASAP BEC
AUSE THE ADDRESS CHECK OF YOUR CREDIT CARD FAILED. 0770-
110020 KIND REGARDS BRITISH AIRWAYS

Det där meddelandet är anledningen varför jag är uppe nu trots 15 timmarspass på jobbet igår och en svidande hals.. Ganska svårt att sova när man inte vet om flygbiljetten till Tanzania gått igenom fast jag vet att pengarna har dragits.
Ringde den lilla anställda (som man inte fattar vad hon säger) och reservationen låg som tur var kvar, fick bara lov att uppge adressen hem till Falun... strange... men nu ska det vara fixat iaf :D

Är ledig idag och som sagt sjuk... (så jävla trååkigt) så jag tänkte passa på att läsa all litteratur jag fått om Tanzaniaprojektet nu :) Nu längtar jag verkligen, när det är mer snö ute nu än vad det varit på hela året (och man inte har möjlighet att åka snowboard) då är det ganska skönt att åka iväg till värmen ett tag. :)


                                                                                                  /Js

Kommentarer
Postat av: Viktor

Flygbolag och liknande brukar bli lite orliga när man uppgett en adress i ett sammanhang, och kortet man ska betala med kanske är kopplat till tex. den adressen där man är skriven. För jag har för mig att en viss fröken inte har skrivit sig i Sthlm? ;)

2009-03-11 @ 10:34:08
URL: http://daysofdenim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0