segel


Sjuukt trött efter jobbet idag.. kom till jobbet med en konstig hals (vill inte ens beskriva hur den såg ut) Dom tyckte att jag skulle gå till läkaren, men det tyckte inte jag! Men det gick ju bra ändå, lät som ett miffo mestadels av dagen, men nu är det nästan helt borta :) Kan jag inte bara bli frisk snart??!!

Träffade Sallii en snabbis igår, det var så kul att se henne igen :) Med nya kameran och hennes gryyyyyymma tatuering, jag älskar den! Nu blir jag så taggad på att göra min. :) Blir alltid lika inspirerad av den människan på olika sätt....

Ikväll ska jag hem till Maja och kolla in hennes nya lägenhet, ska bli spännande :D Om jag nu fattar hur man ska ta sig dit... :P Imorgon är jag ledig.. ska bli skönt.. sova ut och kurera mig lite :) 

                                                                                                               /Js

Kommentarer
Postat av: yoji

Ja vissa såg verkligen din hals det första man gjorde imorse ;P

Tatuering läste jag, vart har den människan gjort den?

2009-03-18 @ 20:17:30
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0