sjuuk..


Idag fick det vara nog, kunde inte riktigt ignonera att jag är sjuk när jag började spotta blod och huvudet höll på att sprängas. Så idag gick jag till läkaren och fick diagnosen bihåleinflamation efter mindre än en minuts undersökning och läkaren undrade hur länge jag hade gått med det här då det var helt igensvullet... orkar bara inte vara sjuk ju! Så nu har jag fått meduciin och är lite (mycket) fattigare (pank). Men det betyder att jag är fit for fight på lördag!!! :D

Skönt att det gick bra på jobbet idag iaf. Skyltade om för andra perioden i vår fina jeanskampanj. Jag hann klart och blev nästan nöjd :D WEEII!!! Det är så roligt när Sari är i butiken :) Men stackars henne, hon lär ju inte ha hunnit med mycket med allt mitt tjat :P


                                                                                                  /Js

Kommentarer
Postat av: Åsa

Stackare att du har blivit så sjuk. Fin blogg du har!

Hoppas du blir frisk o jobbar i helgen! Kramar Å

2009-03-25 @ 00:07:53
Postat av: kristina

usch :( tur att du fick medicin iaf och jag hoppas du kryar på dig ostiphini! <3

2009-03-25 @ 20:50:02
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0