trash


Idag har jag provat att trasha lite jeans på jobbet. Grymt kuul! Men ganska svårt att få det snyggt och se naturligt ut. Men ivrig som man är så kunde jag ju inte hålla mig från att börja sandpappra lite på mina egna också.. :) Dom blir nog fina, ni får se hela jeansen när dom är helt klara :D





DAGEENS MYSIGA: Maggan, min dagmamma från jag var 1-5år skrev till mig på facebook!! Myyys ju! :D Bli alldeles varm och sugen på hennes hemmagjorda pölsa... muuuums! :D

Men nu värmer solen faktiskt lite, så jag tror jag går ut en sväng me kameran...

                                                                                                           /Js

Kommentarer
Postat av: Fanny

HAR MAGGAN FACEBOOK!!!!!!!!!???????? MÅSTE LETA PÅ HENNE!!!!!

2009-03-17 @ 19:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0