Creep..


Blev inga sprutor idag.. kom ju på att jag är ju sjuk.. smart tjej!!
Men jag åkte iaf på en liten utflyck och hämtade ut mitt pass, trodde det skulle ta jättelång tid, men jag hann inte ens stänga av mp3n. Sen var det raka vägen till apoteket och hem och kurera mig. :)

Ååå, jag har fått massa ny musik av syster idag. (Hon är nästan lika teknisk som jag och lyckades skicka låtar vis MSN... mmm.. det du!!!) Favoriterna är Timos cover av without you och creep!

Snart kommer Jennifer hem och har med sig Viktor som äntligen kanske ska få nån pli på min kära dator... Hoppas hoppas hoppas det funkar!! Saknar att ha ljud och you tuba! haha! :D Men eftersom min dator är som den är får vi väl se om jag har nått internet imorgon :P 

Kameran råkade slinka med på min lilla utflykt
   


                                                                                                    /Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0