spöken..

You can't play on broken strings
You can't feel anything
That your heart don't want to feel
You can't tell me something that ain't real


Oh the truth hurts
A lie is worse
I can't like it anymore
When you love me a little less than before...


Hur kan en sån liten sak bryta ner så mycket som verkade så starkt?
Olusten för allt kommer så fort... men skillnaden den här gången är att jag har lärt mig att man kan vara glad åt saker samtidigt som man känner sorg... jag vägrar låta sorgen ta kontrollen över mitt liv igen! Nu är det jag som styr! Så jag gick upp i morse, åkte och fixade nytt pass och tränade. Nu känns det mycket bättre och jag ser fram emot kvällens konsert med Timo på Nalen igen! :D

Jag var också och hämtade ut mina böcker jag fått som förberedelse på Tanzaniaresan. Då blev jag taggad igen, jag är fortfarande livrädd, men jag tvekar inte ett dugg på om det är rätt eller inte. För jag är säker på att jag kommer stärkas av alla motgångar jag kommer möta. Nu ska jag ringa vaccenationstanten och boka tid också :)



                      "I'm the king of my life"
(Schit, jag måste verkligen göra en till tatuering.. får bli efter Tanzania :D)

                                                                                                                                                                                                     
/Js


Kommentarer
Postat av: roomie

muh! vilken fining bild!!

snart åker du, kommer sakna ihjääl mig!!

puss

2009-03-05 @ 20:45:51
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0