Story



MIN DATOR FUNGERAR!!!! Det känns till och med som att den sammarbetar :D Helt otroligt! Viktor är KUNG! Tack så jääättemycket förhjälpen!! Tänk att jag alltid tyckt att skärmen är så skitig och jag har försökt att putsa den jättemånga gånger. Är så jobbigt att ha en suddig skärm när man redigerar så mycket bilder. Nu vet jag varför... hade inte ett installerat grafikkort... (tror jag det var..) hahaha... Så nu ser jag allt mycket klarare :D

Jag har numera även ljud på datorn, bli alldeles trögd varje gång den klingar till  :D Haha.. kommer sätta ljud på allt nu bara för att jag kan :P

Det enda som är lite jobbigt nu är att jag har en version av msn som är så ny att jag inte fattar nånting. Bara massa små fyrkanter i olika färger och favoriter och konversationerna ser helskumma ut... kan man inte nergradera sig och fixa en lite äldre version?!

SÅ! nog om min dator.

Jag har ju faktiskt varit på Meshans nyöppnade resturang på storyhotel idag också. Ooo schit vad fint det har blivit. Det måste gått sjukt fort med allt för sist jag var där och fotade var det bara en bygg arbetsplats, och så idag serverade dom lunch för första gången. Inredningen, målningarna på väggarna, maten ALLT är så gryymt! Om ni har vägarna förbi riddargatan 6 måste ni kika förbi. Speciellt när jag ska börja jobba extra där ;P (http://www.storyhotels.com/ )

                                                                                                         /Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0