Craziness

 

There's so much craziness surrounding me 
There's so much going on it gets hard to breath

 

Fattar inte varför jag aldrig kan lära mig.. jag ska inte vara i Falun, så är det bara!!!!! Just nu sitter jag på tågstationen och väntar på att tåget till Djurås ska komma. Jag åker tidigare till Fanny än de andra så jag kan få lite vila från allt. Det är bra att vara med syster då. Hon vet ju också...

 

Längtar hem till Stockholm nu! Hann ju knappt sova hemma nått innan det var dax att ge sig iväg igen. 

 


 

Igår spelade vi Monopol som Nora hade fått i födelsedags present och jag vet att det bara är ett spel men jag kunde inte låta bli att bli helt jäteledsen. Kändes så hemskt att ditta med sina pengar, hus och gator och vara girig och självisk och tycka att man inte hade nånting när man har sett folk som inte haft nånting och ändå varit så lyckliga... blev nog bara lite för myket med allt. 

 

Tänk idag är det Annis sista dag i Matanana, imorgon åker hon hem efter ungefär 3 månader. Usch, tur att jag inte är där! Det här kommer bli en grymt jobbig dag för alla. Hon kom så nära alla... Hur ska hon kunna lämna Vito??!!! Pole saaaaaaana!!!! Tänker på dig idag Anni!!

 

                                                                                          /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0