Falun..


Nu var det ett tag sen jag var i Falun sist... närmare bestämt 4 månader sen! Såå skönt att INTE varit här. När bussen (vi fick lov att ta bussen från borlänge, tåget var försenat från avesta och var tvungen att vända i borlänge. Vi blev totalt 1tim och 20minuter försenade! Ersättning??!!) i alla fall.. när bussen svängde ner vid gruvrondellen fick jag kalla kårar på ryggen och får ett speciellt obehag i kroppen. Tur att jag lämnade den här hålan!!! (Roy, hur kan du åka hit FRIVILLIGT??!!)

Jag råkade förresten strula till det liiiiiite med biljetterna :P Jag kom först försent till mitt möte med mormor vid tåget och 10 minuter innan tåget går hämtar jag ut biljetterna och ser att jag har bokat biljetterna BAKVÄNT!!!! Jag har alltså två BETALDA biljetter FRÅN Falun TILL Stockholm i min hand!!!! Och biljetterna är INTE ombokningsbara.. som tur är är min gamla söta mormor med och charmar tjejen på sj kundtjänst och vi får två nya biljetter till ett tåg som går en kvart senare. SÅDÄÄÄRJA!!

Nu ska jag vara här tills på söndag och ska bara kalasa heeeela helgen, imorgon för Nora och på söndag för Fanny :D Jag har redan börjat tröttna på att berätta afrikahistorien.... haha!

                                                                                                          /Js

Kommentarer
Postat av: kristina

det är väl bara du av alla jag känner som lyckas boka två biljetter av samma slag :P haha.



vi ses på onsdag! <3

2009-05-24 @ 11:29:36
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0