Galet bra

 

Vilken dag.. vilken jävla daaaag!!! 

 

Först mitt lilla infall om att gå ut och springa, sen massa mys med roomie i rålis, sen en riktig sommarmiddag med roomie och Maja ute på berget och sen en glass hemma vid bryggan och dingla fötterna i vattnet :D Det här har verkligen varit en sjuukt underbar dag! Nästintill perfekt!! Aaaaaah!!! Ser fram emot resten av sommaren :)

 

 

Nu ska jag försöka göra lite ritningar på övervåningen.. glömde kampanjinfot på jobbet men hoppas att jag har det mesta i huvet. Känns verkligen inte som att jag kommit in i allt på jobbet än och har inte samma koll som jag hade innan afrika, men den är på väg tillbaka... :) Konstigt att göra övervåningen utan Maria. (chefen har blivit chef på drottninggatan) Kommer nog gå bra, måste nog bara lita mer på mig själv och deligera lite till andra på egen hand nu :) 

 

                                                                                             /Js


Kommentarer
Postat av: maria

Det kommer gå galant utan mig;-) Du är bäst Jossan!! Kram kram Maria

2009-06-01 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0