L.A.B

 

KUL att jag vaknade av att hala min kropp skakade, jag fck ett sms och hade av någon anledning sovit PÅ mobilen och råkat tryckt av alarmet. TUR att Viktor väckte mig :) Men synd att jag försov mig, skulle åka hemmifrån 7:15 så jag hann till Münchenbrygeriet och Levis utförsäljning. Jag vaknade av smset kl. 7:42. Kl. 07:59 står jag och väntar på bussen (så obehagligt snabb på mornarna). Eftersom jag började jobba kl. 09:00 så hade jag ganska brådis så jag hann bara kika lite snabbt på alla grejer. Men jag såg ganska snabbt att det inte var så mycket för mig. Boocutjeans med strassar på bakfickorna har liksom aldrig varit min grej :P Fast dock en del snygga killgrejer, men jag orkade inte pova. Så jag gick därifrån svettig, stressad och tomhänt... 

 

Efter jobbet fastnade jag med Anna och hejdåtårta för chefen. Anna är såå skön, har aldrig träffat en så klockren stockholmare. Vi pratade om Falun, bönder (om det nu är nån skillnad) och om hur folk som inte är från Stockholm reagerar när de kommer hit. Sjuukt kul! Anna har nog inte varit utanför stockholm många gånger och kan typ inte ens härma andra dialekter. Det är även endast sen hon började jobba på JC hon har börjat umgås coh träffa folk som inte är från Stockholm. Men sen började Anna prata om sitt sommarställe, jaha tänkte jag, men då har hon ju visst varit runt lite utanför stan tänkte jag... men sen sa hon: "det ligger faktiskt 3 MIL utanför stockholm, 1 mil utanför Ekerö" hahahahahahhahahahahaaa!! Sööt! 

Stockholms stockholmare

Nu ska jag se om det går någon bra bio ikväll till mig och roomie, skulle vara kul att hitta på något, har ju typ inte hunnit umgåtts sen jag kom hem från Afrika...

                                                                                                        /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0