Nudie 2år


Igår var jag på Nudiebutikens 2 års fest på Skånegatan. Sjukt mycket folk så deras lilla butik blev som en bastu! Men oj så mysigt det var. Är så kul att träffa alla igen :D


Viktor & Martina är snygga med världens största nudiestickning bakom sig.


Jag tror visst att Henke & Åsa fick i sig tillräckligt iaf...


Ja.. som sagt.... hahaha !

Grym kväll som blev alldeles bra, har saknat alla sååå mycket! 

                                                                                                        /Js

Ps. Så var man inslängd i vardagen här hemma igen på exakt samma sätt som jag blev inslängd i den afrikanska vardagen för 6 veckor sen. Och på samma sätt är det sjukt hur jag bara accepterar samhället så fort och anpassar mig efter dess värderingar och förutsättningar.... bortskämda jävla svenne!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0