T.M.L.M.O.W

 

Dagen började med ett relativt tidigt gympass för att vara en ledig dag. Hade en skön träningsvärk när jag sprang på bandet, men så fort jag satte mig i maskinerna eller la mig på mattan var väken inte lika skön längre.... 

 

Sen träffade jag Maja, vi lämnade in hennes skor hos skomakarn och lagade lunch hemma hos mig. Och efter en massa babblande var det dax för mat igen. Men den här gången inne i stan tillsammans med Oscar. 

 

Efterrätt och mys på Waynes

Maja (som tydligen brukar kallas för majsan av Fanny, som förövrigt är en söt tant. Hahahahahahahahah!!)


Oscar

 

Härligt med ännu en underbar dag! Och på tisdag ska jag och Maja gå och titta på Petter, vår gamla klasskompis sen mellanstadiet som har gått och blivit akrobat. Gryymt! :D Ska bli skiitkul! 

 

Imorgon kanske det blir levis utförsäljning innan jobbet.. får se om jag orkar upp.. Annars ska jag bara jobba, sista dagen med chefen... sad!

 

                                                                                              /Js


Kommentarer
Postat av: fanny

TANT!!?? aja, jag förtjänar det antagligen... haha!

2009-05-30 @ 00:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0