Bra dag!

 

Jag har fått ett nytt favoritplagg! Anders suupergamla jeansskjorta. Utan passform, alldeles för stor, hålig och sliten, perfekt alltså! :D

 

 

Hmm.. Crocker since 1952??!!! Det här måste kollas upp!

 

Är även heelt kär i mitt nya DIDDI-aamband! 

 

Idag har jag haft ett jättebra samtal med Sverker som sen var så snäll och bjöd på lunch. Åt sushi för första gången i hela mitt liv (!!!!!) och gilalde det :D Idag har Stockholm även haft lite finbesök av Falubor, inte mindre än Kicki, Pär och Stina! Blev massa spring på stan, råkade hitta en alldeles söt klänning, NÖJD! Kanske visar sen.. :)

 

                                                                                                        /Js


Kommentarer
Postat av: Maja

Sjukt snygg skjorta!!

2009-05-27 @ 22:41:25
Postat av: Fanny

Syggt syrran!

2009-05-28 @ 09:55:58
Postat av: Yoji

Fett najs! / Mark

2009-05-28 @ 18:46:04
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0