Vardag

 

Igår hade jag en supermysig eftermiddag med Maja. Såå skönt att vara hemma igen! :) Vi gick på stan, köpte jordgubbar och låg i humlegården och hade mysigt :D Sen åt vi middag och gick på bio. Vi såg Slumdog millionarie, skitbra film! Absoluut värd att se. 

 

Idag har jag klippt mig. Råkade hamna hos Urbans manager :) Tur det! Första frisören någonsin som har tunnat ut min tjocka kalufs tillräckligt! :D Tack för det! Lätt värt pengarna. Ni får se resultatet en annan dag. Och mitt superfina DIDDI-armband jag köpte idag. 

 

Nu måste jag titta på House!

 

                                                                                  /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0