Afrika reunion

Idag ska jag äntligen få träffa Cecilia och Pernilla igen! (Två tjejer jag träffade när jag volontärade i Tanzania) :D Vi har försökt att boka en dag nu i över en månad men idag blir det verkligen av. Vi ska käka på Göken, en resturang på Kungsholmen. Kommer bli suupermys :D Längtar efter att prata Afrikaminnen med sånna som verkligen förstår igen.


Cecilia & Pernilla på ett café i Iringa. Sockerkicken var total :D


Nu sitter jag på jobbet och bara väntar på att åka. Det har gått bra att jobba idag med. Har varit mest småpul idag. Lite jeans bord, stylingbord, omhängning på kille, volymbord, sittande docka... och lite annat smådon. :D

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0