Att välja

Räckte det inte med 1 ?! 2 till ??!!! Missförstå mig inte...

 

Men det är sjukt drygt och jag orkar inte mer.. vet inte vems lag jag ska hejja på. Vem ska jag vara till lags. För i slutändan blir det ju så. Jag måste välja vem jag ska göra nöjd. Och jag själv står inte ens med på listan över personer jag ska göra nöjd..

 

Det är så klassiskt så att jag blir förbannad. Hatar att ha Svensson-problem! Men i år har jag julångest!! Vill inte att det ska vara jul i år..

 

Eller förresten jag vet inte längre vad JAG vill är så upptagen med att ta reda på vad alla andra vill. Det lättaste hade varit att åka på semester ett tag, men jag hatar att fly. Har varit på flyende fot för många gånger redan. Så jag ska klara det här på annat vis..

 

 

Jag igår.. blev visst helsvart.. som vanligt!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Maja

Fin tjej! :)

2009-11-22 @ 23:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0