Bra dag helt enkelt

Idag har jag haft en riktigt rolig dag på jobbet :) Mycket skratt men också mycket verkstad. Har vikt ett par hundra jeans "med linjal" idag. Skiiitkul faktiskt!! Var längesen jag vek jeans :P (jag är inte ironisk!) Sen hade jag världens mysigaste och godaste lunch (sushibuffé) med världens bästa sällskap (Martina & Viktor)

 

Efter jobbet gick jag och häslade på QS butiken. Var så roligt att se Calla igen. Ser fram emot att komma dit på torsdag. :)

 

Sen hade jag en mysig promenad till sjöfartshuset där jag träffade Sverker. Mycket gråt och tandagnisslan blev det, men oooo så bra allt kan bli. Börjar bli lite less på att samma mönster återkommer om och om och OM igen! Men men, jag vet ju vad jag ska göra och att jag har det som krävs bara jag vill.

 

 

 

Nu måste jag turboooläsa ut den sista Stieg Larsson-boken Luftslottet som sprängdes. Vill ha läst ut den innan jag ser filmen på bio och jag vill se den i helgen...

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0