Depp

Fattar inte varför jag känner mig så nere... kan liksom inte sätta fingret på det. För allt borde egentligen vara bra, borde det inte?!

 

Jag behöver min coach NUU!! Men så länge får jag trösta mig till musiken och goda vänners sällskap, vilket inte är fy skam det heller. <3

 

Dessa får mig att må lite bättre just nu:

 

The Climb

 

Robyn

 

Maja Alderin

 

Gabi Wilson

 

mfl.

 

När inte ens King Curtis kan få mig att bli glad är det grovt! Nu går jag och lägger mig och hoppas på en bättre dag imorgon... suck...

 

/Js

 

Sitter och storböölar till Americas got talent, känns som att hela mitt inre kommer ut. skööönt!


Kommentarer
Postat av: roomie

men vannen.. skickar tusen kramar!!!

2009-11-18 @ 16:49:14
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0