En måndag

Idag, efter jobbet, åkte jag ut till Barkaby Outlet för att kolla in Quiksolver/roxy-butiken. Hade turen att Olle jobbade, det var kul!! :) Inte varje dag man träffar herr kusin. Imorgon ska jag till butiken i stan och träffa självaste Calla med bulle :D Det var såå längesen jag var där. Har inte sett Calla sen i våras tror jag. Galet!! Jag springer runt i Quiksilverbutikerna för att jag ska hjälpa dom lite med merchandising på torsdag. :) Ska bli spännande att se om jag kan lära dom någe...

 

 

När jag åkte till Barkaby hoppade jag först av vid Jackobsberg och tog sedan bussen. Då tänkte jag på min älskade älskade roomie som jag verkligen saknar nu!! KOM HEEEEM NU FATTAR DU VÄL !!!

Jennifer är en av de mest äkta bästa kompisen jag haft !! <3

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: roomie

aaah tussen!! sot du e, saknar dig massa ocksa! kommer ju hem snart, vilket ar bade kul o konstigt.. jag bavar o ar verkligen radd for att aka baten tillbaka harifran till fastlandet men idag har vi haft en fantastisk dag med nyfunna vanner =) mys, hors puss

2009-11-25 @ 13:10:56
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0