Hej Falun !!

Dieselkvällen igår var jätterolig. Alltid lika roligt att umgås med JC-människor. Men konstigt att jag den här gången kom med Drottninggatan-gänget. Men jag börjar nästan redan vänja mig.. fast det känns mer som att jag är utlånad och att jag ska tillbaka till Hötoget. Men men, det går väl över det med. För jag trivs jättebra! :D

 

Imorgon ska jag åka hem till Falun. Har inte varit där sen i MAJ!! Så det ska bli jättekul att komma hem och ta det lugnt och vara lite med familjen. Första natten sover jag hos min syster Fanny i Djurås för vi ska gå och beundra Mia när hon rockar loss med Mimikry. :P Sen hoppas jag att jag ska kunna träffa Farmor, kusiner och co i rättvik på lördagen innan jag åker till Falun och myser med mamma och andra efterlängtade systern. :) Åh, ska bli så mys att träffa alla och bara röra sig i hemmatrakterna igen.

 

Men innan jag åker ska jag bli lite coachad. Ska bli så himla skönt att få prata lite med honom igen. Men det blir en himlarns kort dag på jobbet... kanske måste åka dit innan samtalet iaf. Har 5 torsors kvar som jag måste hinna med. Men det hinner jag :P Har ju hunnit med en del annat den här veckan så det ska väl inte bli några problem. ;P

 

Nu ska jag sova för jag har precis bestämt att jag ska åka till jobbet innan jag träffar Sverker. Alltså typ 7 halv 8 så jag hinner göra något innan jag ska iväg.

 

Ikväll har jag även hunnit grina lite till "inlåst". Sååå sjukt bra programserie på 4:an om kriminella ungdomar. "Jag lever livet på mitt sätt helt enkelt" för att citera en av ungdomarna.

 

Go Natt !


/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0