En söndag

Synd att den där solen inte var så mycket att hurra för. För lagom till att jag duschat och kommit utanför dörren hade den täckts av moln och dimma... synd!!

 

Men jag har iaf haft en bra dag med Majsan på stan. Och tack vare fashionmafia köpte jag ett sjukt hett bälte från Zara. :D Det tackar jag för! Men nu vill jag ha fler tips på vad jag ska ha till ;P

 

 

Du borde också gå in på fashion mafias blogg och bli inspirerad. Finns det mesta för både tjej och kille. :D

 

Asiatisk/sushi buffé !

 

 

Sen gick vi på bio, Luftslottet som sprängdes. Blev liet besviken... men så är det väl alltid efter man läst boken. Man ska nog iaf i det här fallet välja om man ska läsa böckerna eller se filmerna. För kombon blir helknas... Om du inte gjort nått av det, LÄS BÖCKERNA !! Filmerna blir faktiskt lite skrattretande om man jämför. Visst att det inte går att visa allt i filmerna men de behöver ju inte ta bort hela historien bakom allt...

 

/Js


Kommentarer
Postat av: ***MIA***

Jossan, jag tackar för din länk till Fashionmafia. Har aldrig hittat så många vackra ting på en och samma sida. Härligt!



Nu ska jag genast kila iväg å inhandla handväskor, bälten och fantastiskt bling-bling för hela min veckopeng.



Kramar från Mode Mia (mitt nya smekis, som jag och Fanny ofta säger)

2009-11-30 @ 08:29:56
URL: http://www.mimikry.nu
Postat av: Svar till ***MIA***

Jag visste väl att du skulle älska dom!!!

lycka till på din shoppingrunda ;P



kraam

2009-11-30 @ 19:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0