Ett hej

MYYS övernattning med maja! Blev dock liiite upslukad av King Curtis på You Tube inatt. har hittat så man kan se heela programmet från början! hahahaha!! KUNG! (men maja tröttnade liiite, jag kan bli ganska inne i saker... :P)

 

Nu ska maja på sitt årliga julbak md hennes mysiga familj. Jag ska klä på mig ordentligt, ta bussen ut till Djurgårn, plugga in hörlurarna och gå väärldens längsta och mysigaste promenad alldeles för mig själv! sköönt! (jag är så jävla lediig)

Blir inte klok på vissa männsikor.. varför kan inte folk prata klarspråk och sluta vara så jävla svåra??!! Eller förlåt inte svåra, OMÖJLIGA !! Nu jävlar ska jag ha ett svar sen är det över.. på riktigt!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0